Tuesday, April 24, 2007

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!
Lurer på hvor mangen netter eg har drømt om at me skal slutte no! kjempe ekkelt! Vill ikkje vill ikkje!!
Dette året som alle maste om kom te å gå så allt for fort er snart over! Tre veke er allt som er igjen no.
Folk seier at folkehøyskole året er det beste året i ens liv, og ikkje før no, tre veker før vi slutter kan eg si meg enig i det. Har opplevd utrolig masse bra og blitt kjennt med veldig mangen flotte mennesker. Og ikkje minnst har eg blitt mykje bedre kjennt med meg sjøl og ka eg står for.
Dette året og allt eg har lært vet eg at eg vil ta med meg videre.
Fredtun fredtun hei, hei, hei, ingen skole er som deg ,weeeeeei!!!!

4 comments:

Randi Anette said...

No e d lenge siden d har komt noke lyd frå denne kanten...

ingvild said...

oppdatera no kanskje:)

Torill said...

Tonje: SKRIV BLOGG!

Og: eg e glad i deg :)

Torill said...

Eg saknar framleis oppdatering... :p