Tuesday, November 20, 2007


SKOLEN!
Mitt liv på knarvik vdergående skule ruller å går.. dette året er er slitsomt, tungt, langt og kjedelig..! Men det må gjøres og tiden går faktisk utrolig fort.. snart jul og greier... nesten begynnt å få litt julestemning allerede! tillogmed kjøpt en julegave..!

Men uansett om almenfag er kjedelig har eg kommet i en veldig koselig klasse!=) masse kjekke mennesker og ikkje minst mangen forskjellige mennesker!

Tror alle blei kjempe "gla" når eg møtte opp på skulen med endelig nytt digatlcamera=D
Her er noen bilder fra en vanlig dag i klassen=)

stått her et par ganger ja! Aina!

Glade silje=)

Trofaste vennen Kaffien

bildeglade Astrid Og Sije=)



Lene under med katte øynene, ntåh!



Dont worry, be happy!- silje prøver ut camera mitt!

Pulten min.. kjempe ryddig!

No comments: