Monday, October 12, 2009

Da var eg på an igjen! =)

For tiden oppholder eg meg i Australia nermere Darwin! Her går eg på Disippel trening skule. Med en organisasjon kalla YWAM. ungdom i oppdrag! Stortrives.

Lærer noe nytt kvar dag om den fanntastiske Guden vår. Skolen er først 2 mnd i Darwin med lectures og trening, før me reiser 3 mnd på outreach. Eg er i et team på 8 personer som skal te Indornesia og Øst timor. kjempe spennede. Reiser i begynnelsen av november.

No skal me ha outreach forberedelse. Men kjem te bake med nermere oppdateringer.

Bare sånn på tampen: Guds Nåde er ny KVAR dag! Amazing! Gud veldigne deg!

2 comments:

Svein-Inge Storsæter said...

Hei! :D tenk at eg faar vaera den foerste te aa skriva paa den ''nye'' bloggen din! :D konge! sitt aa skriv paa jobb telefonen min, derav alle doble a'er og da so vaerre e... :p e kjekt aa kunna lesa om deg her igjen.. =) kan ikkje nekta for at eg har lest 1 spesielt innlegg fleire ganga enn andre innlegg.. ;) mimre sei berre eg.. sjoel om eg foele eg veit so e da godt aa lesa om ditt liv sammen med Gud i darwin.. =) e so urulig gla i deg aa maa Gud velsigna deg umaatelig masse! maa Gud gjera godt mot deg... klemmm

Svein-Inge Storsæter said...

utrulig skulle da vera paa slutten der ja... :p