Wednesday, October 31, 2007

Dagene går og går!
Livet går egentlig utrolig fort har eg funne ut. og no tenker eg ikkje på at me alle kan dø når som heldst, men dagene går så utrolig fort unna. feks forge uke som eg hadde grudd meg så utrolig til pga eg hadde mareritt veke med prøver på skulen, er pluteselig over....
eller paris turen som eg hadde gledd meg så lenge til er nesten to veker siden! heit sprøtt!
Så konklusjonen av dette må jo bare være lev I DAG!
ikkje beskymre deg for noe som skal komme eller noe som har vore, men ta dagen i dag å nyt an i fulle drag.
No tenker kanskje noen at en ikkje kan nyte en dag som er full i skole og prøvelesing eller hard dag på jobb!
Men korfor kan du ikkje det? eg har stor Historie prøve i måro som eg har lest masse på i to dager no! men i dag hadde eg først besøk av svein inge, kjempe koselig, som eg satt på med til byn, gjekk på cafee, leste på prøve over en chailatte, fikk møte nydelige Torill, og nå heime skal eg tenne masse stearinlys på rommet, lage meg en kopp te, sitte på Daniel Benjamn cd å lese litt til! eg vill tørre å påstå at dette har vore en bra dag! =)
Hver dag er en gave av Gud! ikkje glemm det folkens.. ta vare på dagen i dag, den kjem alldrig att!

2 comments:

stinekarin said...

Tonje, no fekk eg litt bakoversveis! Klikka meg bare inn på bloggen din uten nåkken som helst forventninger om at du hadde blogga siden Fredtun, men så plutselig e det mange poster her jo! Så gøy at du har begynt å blogge igjen:D Fortsett med det (så skal eg prøve å oppdatere min litt oftere og..)

Gla i deg!

Regine said...

Hehe:) Stine Karin med bakoversveis er sikkert stilig:)

Fortsette å blogge Tonje, heia heia heia!

Blessings <3 ;)