Wednesday, October 03, 2007

Sikkert veldig på tide å begynne å blogge igjen! =) Har skjedd fryktelig masse i livet mitt siden eg slutta på fredtun, både på godt og vondt!
Det som sikkert de fleste har fått med seg er at eg mista min kjære pappa 30 juni i år! Han har hatt kreft i overkant av 1 år og det gjekk så allt for fort!
Men livet må gå videre og eg tror og håper nå at eg har to pappaer i himmelen nå som passer på meg!

søte Pappa min<3
Eg begynnte og i sommer å jobbe på knarvik sjukeheim noe eg fortsatt gjør no etter eg har begynnt på almenn påbygg! Liker kjempe godt å jobbe med eldre, noe eg alldri skulle begynne å jobbe med om du hadde spurt meg for et år siden!

Gleder meg bare enda mere til å bli sjukepleier å vertfall te å jobbe i AFRIKA! =) tror eg har et spennede liv forran meg! Takk Gud!
Noe som gjør almenn påbygg året levbart er at eg vet at om et år reiser min kjære bestevenn og meg på bacpakcing=D er så utrolig gira! det blir bra!





Her er jentene på tur i verden!!!

men er enda et langt skoleår og 8 mnd jobbing før vi får slippe løs!!


men det var det for denne gang!

3 comments:

Torill said...

Yey, jeg liker oppdatering!

TAKK GUD FOR TONJE!!

Superglad i deg, vennen :)

Klem i fleng

Sigrid said...

Tonje <3 I didn't know... Håpe det går bra me deg - husk bære at du har mange folk å støtte deg til :) Gla i!
*stooor klem*

ingvild said...

sterke tonje, du e så nydelig!

snart e det vel duka for gange2 hjertevenn-besøk hjå meg og regine på laks - ki;)?