Wednesday, February 06, 2008

Lykkelig!
Er så lei av skolen no, sitter å øver på matteprøve, blæh! så tenkte eg måtte lage meg en liste over ting eg ser fram til:
  • kaizers konsert
  • metallica konsert
  • brann-everton kampen
  • reise til califorinia, å se Benedicte igjen!!!
  • bibelgruppe i kveld
  • se svein inge som kommer i måren
  • russetid
  • rosettball
  • sommerferien
  • være med gode venner
  • gå på caffe i byn med torill
  • hyttetur på geilo i helgen
  • backpakcing
  • Se stine og stine igjen!
  • lese den siste harry potter boken
  • masasje stunder med linda=P
  • få lappen
  • vinterferie
  • swing-kurs

Livet er egentlig ganske så bra!! og det er fint å glede seg til ting.. men står fortsatt fast på å leve i nuet og nyte dagen i dag, for den kjem alldri att!=) Fin Onsdag til alle!

1 comment:

Linda said...

eg blei så gla når eg kom innpå å du hadde oppdatert :D
eg like deg!