Thursday, February 28, 2008

CALIFORNIA
dette innlegget er til ære for California og Benedicte! JIPPI!! no er det bare to veker te eg reiser... kan ikkje beskrive hvor masse eg gleder meg.. eller ..gruer meg egentlig litt og med tanken på at turen ned tar 31 timer hvor 12 av de timene er på flyplassen i london på natten heilt alleine.. men herlighet dette er bare bagateller, tenk eg skal få se min beste veninne som eg ikke har sett på nesten 3 mnd.. weee.. *krible krible i magen* dette gør faktisk de sju prøvene vi hadde etter vinterferien til ein leik! er allerede ferdig med 3 av dei:D yeah.. som ein leik ja.. EG SKAL TIL CALIFORNIA!
det er kanskje ikkje vannskelig å se for seg meg som hopper opp av ned av glede nå nei.. Jippi.. og ikke nok med det så fekk me russeklna i dag, og eg skal på kaizers konsert i måro og rosett ball neste helg OG 90 minutters aromatherapi mandagen etter! =D=D skal ikke klage;)

No comments: