Wednesday, March 05, 2008

SJUKE TOJNE.



Eg hadde glømt kor kjedelig det var å være sjuk.. heilt forferdelig.. Det er liksom ingenting å finne på.. eller rettere sagt det er liksom ingeting eg orker å finne på. Og den store skrekken, tenk om eg ikkje blir frisk til eg skal til California. HJEPL! det er og rosett ball om to dager, så typisk! Hele dette skoleåret har eg liksom gått å venta på å bli sjuk, nesten ønska da, og når eg først blir det kunne virkelig ikkje timingen vore verre.. *sukk*..





Godt å klage litt, men vigtigt å se på det posetive også, foreksempel mimre om kaizers konserten som eg var på sist fredag! JIPPI! det var så bra!!!! så her er Noen bilder fra den.=)

1 comment:

Regine said...

Det var så SYKT kult på konsert!!!!

Og eg føler virkelig med deg når det gjelder Benedikte og avstand og alt det der savnet og hele pakken!!!!

Klem!:)