Thursday, November 30, 2006

Burdsdag Og 80`talls konsert!
I går var det den fineste dagen i heile året=D 29.11... Og min 18 års dag!
Hadde ein kjempe flott dag! Begynnte i går ved at eg fikk pakker i posten, som eg ikkje sku opne før klokken 12 selfølgelig! Så klokken 12 blei det gratulasjoner fra folk og fe, og minifeiring med stine karin og Bjørnar som var på rommet akkuratt då! Ikkje alt for seint gjor me et forsøk på å legge oss!
Neste dag var kanskje det første eg gjore då eg vokna å opne pakke eg fikk i posten, Takk Mamma og Stine=D
og godfølelsen over å virkelig ha bursdag begynnte å komme snikende..
Sang på Morgensamling blei det og, tjoho!
I dei første timene med teater linjen såg me forestillingen fra mandag som var blitt tatt opp på film, ganske spennede kan man si!
Og då eg gjekk på rommet for snart å gå til lunch blei eg kidnappa, med bind forran øynene og ført rundt på halle skolen! (var forresten helt sikker på at eg endte opp på nye fredvang=P) Men I stuen på Tunheim 1. Stod Linda,Stine Og Sigrid Å sang bursdagsang for meg=D Kake m/lys (brownies med melkesjokoladenonstopp),chips,Julebrus og masse balonger på vin
duene!weee.. snakk om gode venner<3
Seinere blei eg henta av min kjære søster som sku lage TACO til meg til middag! NAM NAM!!! det smakte fanntastisk godt!
Etter middag drog vi på nordbyen, og eg fekk nye slalomstøvler og hadla litt kle..weee.... kjempe kos!
Då eg kom til skolen att var det å kle seg ut som 80`tallsløver og gå på Bandlinjen sin konsert på på scenen i gymmsalen! Var dritkul konsert, men mangen bra innslag som:With or with out you (U2), Eye of the tiger (Survior) og Living on a prayer (Bon Jovi)++
bilder fra kvelden blir lagt ut!
Takk til teaterklassen for den mest perfekte avslutningen på bursdagen min noen sinne=D
*Tonje ut*

No comments: