Friday, November 17, 2006

Har endelig lært meg kossen eg logger meg på denne bloggen=D *takk Stine Karin*
Så no skal det komme mangen oppdateringer fra livet på Fredtun Folkehøyskole! (skal vertfall gjøre mitt beste;)

I dag har vi hatt halve dagen med drama og resten av dagen med kenyaopplysninger (sett film)...
så ikkje verdens mest spennede dag i grunn...
Seinare blir det filmmarraton med Bjørnar=D har endelig fått tak i Kamilla og tyven-filmene som eg har leita så kjempelenge etter... Takk Dagrun=D Og så har eg lovet Bjørnar å se Saw2 med han= Ikkje verdens kosligaste film aner eg..

Og om det er noen som lurer på kem Bjørnar er ,så ser han sånn ut:

Hehe....Og han biter...!!
(sorry Bjørnar,kunne ikkje dy meg=D)



Men han er for det meste bare snill og grei!


Nå er det også bare EN uke til den store elevkvelden med DRAMA klassen 2006.. det kan jo bli spennende! =P Sko, sko, sko ,sko.... '

*Tonje ut*

No comments: