Friday, April 04, 2008

DREADS?!
Tingen er den at no har eg bestillt time te å ta dreads, 16.april. men eg må innrømme at eg er en smule usikker. dette er noe eg har hatt lyst på i godt over 1 1/2 år og tenkt mye på. synns det er utrolig stilig! og vet at om eg skal ha det en gang i livet vill eg ha det no!;=) men vet og at det kan bli sjikkelig katastrofe og ikkje kledelig i det hele tatt!.. vet det er mangen ulemper som å måtte klippe håret og diverse, men gjør meg egentlig ikkje så masse (enda)..
Men tar igjerne i mot kommentarer fra dere som leser dette, uansett om dere er for eller i mot! sitter stor pris på ærlighet!

10 comments:

Regine said...

ta dreads du!!! Det blir kult!! :D

Ka sier Svein Inge :P?

Linda said...

eg syns du har nydlig hår sånn så da e eg! har hørt da e masse smerte å syns ikkje sjøl at da e sånn ultra fint.. :p
men slå deg laus..!

Tonje said...

=) syns ikkje det er så fint, men eg syns det er utrolig stilig;)
svein-inge sier ikkje så mykje utenom at eg må gjera som eg vill... ;)

stinekarin said...

Eg syns du skal ta! Trur du kjem til å kle det:) Og må innrømme at eg e litt misunnelig. Men men:)

ingvild said...

KJØR PÅ!!! Og om du skulle komme til å ikkje tørre å gå inn der den dagen du har time, kan eg lage dei på deg ein annen dag for ein billig penge :)

Tonje said...

hehe.. åå, så god du er ingvild;) eg trur eg har bestemt meg for å
ta! herlighet, det er bare håret mitt liksom (som er det første alle ser på meg!) haha=D
gleder meg!

Skulle tenkt på deg før=)

Regine said...

No er det bare 5 dager til du får dreads!! det blir artig:) tonje: då skal du ikkje vaske håret på 3 veke:) Det blir digg..

Typisk gutter å sei: gjer ka du vil! gammalt triks for å virke ekstra grei:P hoho

Tonje said...

eg veit=P haha.. er litt spennt!
crazy! skal bli digg å ikkje tenke på kossen eg ser ut på håret..!! og dusjingen er bare bagatella;) yeah!

stinejenta said...

Glede meg te å se deg med dreads! Tror du komme te å bli kjempestilig! Og så du seie, ska du noen gang ha det, må det bli nå.. =)

Elivha said...

Tør jeg spørre hvor du har bestilt time? Nå har jeg googlet i evigheter etter en salong som lager dreads i Bergen, og bloggen din er det mest lovende hittil.