Wednesday, April 16, 2008


HJELP DREADS!!

Da var det gjort, eg ser ut som et troll! ææ... det er rett og slett gedigent! Stort.. eg har jo så tykt hår.. er egentlig litt stilig, men ikkje heilt som eg hadde trodd.. er veldig usikker på hva eg skal gjøre, for har ikkje permanent olje i det, så om eg ikkje gjør noe mere får eg det ut ved å gre det eller bare ta tiden te bruk! what to do? er så usikker.. heime blei det ikkje godt motatt mildt sagt!.. så håper på ærlige meninger!



det er faktisk større en det ser ut som, og VELDIG smertefullt!

8 comments:

stinekarin said...

Eg syns du va finest på det nederste bildet:) Hehe..
Syns det ser veldig stilig ut! Men syns egentlig du skal komme til Oslo sånn at eg får sjå deg i virkeligheten;) Du e kul som faktisk turde å ta.. Så langt har aldri eg komt :)

stinejenta said...

Kjempestilig!
Faktisk ganske sånn eg tenkte det kom te å bli.. ;)
Men ellers e eg veldig enig med Stine Karin, du kan komme til Oslo så me kan se deg i virkeligheten!
Glad i deg uansett ka du gjør.. blessings

Carina said...

Stilig det blei då:)

ingvild said...

du veit ka eg meine : PERMANENT!!! etter det e vaska og gått inn e det HEILT annleis - eg kan finne nåken bilder til deg av meg som har 1000 kilo daxvoks i håret så skal me sjå om du kanskje får litt meir mot ;)

Tonje said...

takk for alle tilbakemeldinger.. og bilder ingvild motas med takk=D... eg er ganske sikker på at eg skal ha det no.! eg trives med det sjøl og det er det vigtigaste i bunn og grunn..:)

Helene said...

Hei Tonje! Eg kjenner ikkje deg altså, men eg har så lyst på dreads, også søkte eg på google på "dreads bergen", også kom sida di opp:-p Tingen er at eg ikkje aner kor eg skal ta dei, for det er ingen som gjer det her so eg bur (på Stord). Eg skal ein tur til Bergen i helgo, så derfor lurte eg bare på kor du tok dine? (Viss du tok dei i Bergen då... Uansett, om du gidde så hadde da vert fint om du ville svart meg på mail adressa mi: helene_quam@hotmail.com..

Du passa det foresten veldi godt;)

Gud velsigne deg!

Katriinee said...

Heei :)
Hvor tok du dreadsene dine og hvor mye kostet det ?
:)

Kim J said...

heisann, kor tokk du dreadsene dine?? her i Bergen ? ? vist d é tilfelle, kor gikk du å eventuelt pris, takkar masse for eventuell tilbake melding.

Kiwi9139@hotmail.com