Tuesday, April 22, 2008





FOR CA ET ÅR SIDEN, HVA SKJEDDE DA?

Eg satt å tenkte litt på kor fort dette året har gått og så kom tankene innpå, hva gjore me i fjor på denne tiden, så eg leita litt i bilde arkivet mitt.. her er noe av det eg fannt!=)
eg gjekk på denne skulen!
bodde på dette stedet
gjekk i denne klassen


bodde med denne jenta:D

var veldig sosial, fant på mykje kjekt med fantastiske mennesker

var veldig nerme denne jenta

var mykje på cafee

mangen flotte kvelder og ikkje minst turer.

det var blitt sjikkelig vår ute i nydelige stavern..

savner denne tiden eg..

4 comments:

stinekarin said...

Åh, eg og savner den tiden! Spesielt no når eg sitt og stresser med å få ferdig oppgave til i måro, og må begynne å lese til eksamen etter det..
Men det holdt vel med ett år uten ansvar og forpliktelser:)

Sigrid said...

savne den tida eg og, Tonje! Savne å sitte på pledd ute på tunet å spelle kort eller bare traske rundt og alltid ha folk rundt meg! :) E helt forskjellig nu med masse eksamenstress (und so weiter...) *sukk*

Kristin said...

Åååå... Fredtun var bra :)

Torill said...

*føyer seg til i rekken med savn*